Klantendienst

Coronamaatregelen

Welke coronamaatregelen gelden er in de winkel?

Help ons door de coronarichtlijnen te respecteren. We hechten veel belang aan uw gezondheid en die van onze medewerkers.

Ontsmette winkelkarren

Houd minimum 1,5 meter afstand

Transparant scherm tussen klant en medewerker

Extra beschermingsmiddelen:

  • Handschoenen
  • Ontsmettende handgels

Betaal elektronisch

1 klant per 10 m²

Wacht achter de oranje lijn

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling geregistreerd is?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met onze webshopmedewerkers als u deze e-mail niet ontvangt. Dit kan via e-mail naar webshop@cevo.be

Mijn bestelling is geplaatst, wat is nu het verdere verloop?

Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling klaar staat:

U koos voor afhaling:

U ontvangt een mail als uw bestelling klaarstaat. Deze mail toont u in de winkel om uw bestelling af te halen.

U koos voor levering:

  • Als Cevo uw pakket levert, wordt u telefonisch gecontacteerd om een leverdatum af te spreken.
  • Als Getax uw pakket levert, levert de firma het pakket binnen 2 werkdagen bij u. Getax stuurt u een e-mail met het verwachte tijdstip van levering. Als dat verwachte tijdstip voor u niet past, kan u een andere datum aanvragen via de link in de mail van Getax.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog aanpassen?

Aanpassingen kunnen via e-mail doorgegeven worden. Wij bevestigen dit nadat het is aangepast. Artikelen die speciaal voor u besteld werden kunnen in sommige gevallen niet meer aangepast worden. Informeer hiervoor tijdig.

Kan ik mijn gegevens bekijken en eventueel wijzigen?

Dat is mogelijk als u een account heeft aangemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Meldt u aan op de Cevo-webshop met uw persoonlijke login. Daarna kan u uw gegevens bekijken en desgewenst wijzigen. U kan er ook een overzicht van eerder geplaatste bestellingen raadplegen.

Betalen

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Via Bankcontact (ook met QR-code), Visa, Mastercard, Maestro, Bankoverschrijving, PayPal en iDEAL (ook met QR-code).

Hoe snel ontvangen jullie mijn betaling?

Online betalingen ontvangen wij onmiddellijk. Bij betaling via overschrijving kan het tot 3 werkdagen duren voor wij dit ontvangen. Bestellingen worden behandeld nadat de betaling is toegekomen.

Kan ik van mijn bestelling een factuur ontvangen?

Op de dag dat uw bestelling bij ons wordt opgehaald, wordt er een factuur opgemaakt. U ontvangt deze via e-mail.

Leveren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij proberen om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, binnen een termijn van 8 werkdagen. Wij mailen als uw bestelling bij ons wordt opgehaald. Dit kan enkel als er voldoende voorraad is van de bestelde goederen. Wij informeren u via e-mail als er iets bijbesteld moet worden.

Wordt er een kost aangerekend voor thuislevering?

De transportkost hangt af van het artikel dat besteld wordt. De precieze kost komt in het besteloverzicht in uw winkelwagen. Bij producten die op een europallet geleverd worden rekenen we een waarborg van €10 per pallet. Dit betalen wij terug nadat wij het europallet retour ontvangen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestellingen kunnen afgehaald worden in onze winkel: Cevo Market, Meulemanslaan 28, 2260 Westerlo. U kan uw goederen komen afhalen nadat u van ons bevestiging heeft ontvangen dat uw bestelling klaar staat.

Waar wordt mijn pakket geleverd?

Bij het plaatsen van een bestelling kan u het adres voor levering kiezen. Wij leveren tot aan de voordeur, op het gelijkvloers. Indien er geen vaste oprit aanwezig is, worden zendingen die op een pallet staan op de stoep geleverd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zichtbare schade moet onmiddellijk aan de chauffeur gemeld worden. Eventuele transportschade dient u te vermelden op het transportdocument van de chauffeur (CMR). Schade aan uw goederen dient u binnen de 3 dagen na levering door te geven met foto's via webshop@cevo.be. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden. Ingebruikname van de geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen.

Opgelet: glasschade aan glazen deuren die niet te wijten is aan transport, valt niet onder garantie en wordt niet vergoed of gecompenseerd.

Controleer uw bestelling bij levering onmiddellijk op volledigheid. Indien er goederen ontbreken dient u dit onmiddellijk aan de chauffeur te melden en door te geven via webshop@cevo.be. Eveneens dient er steeds een foto te worden getrokken hoe de levering is aangekomen, deze dient te worden verstuurd naar webshop@cevo.be. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Kunnen alle artikelen geretourneerd worden?

Ongebruikte en onbeschadigde artikelen die in de originele, ongeopende verpakking zitten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Met uitzondering van:

  • Glazen deuren
  • Laminaat, parket, planchet, tegels
  • Behangpapier, verf
  • Cement, voegsel, ...
  • Maatwerk en artikelen op bestelling

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling doorgegeven worden. Daarvoor kan u ons een mail sturen met een foto van het artikel bijgevoegd. Nadat u bevestiging heeft ontvangen dat uw artikel geretourneerd kan worden, kan u dit binnenbrengen in onze winkel of retour sturen.

Als Cevo het transport regelt, worden er mogelijk transportkosten verrekend bij de terugbetaling. Deze kosten hangen af van de grootte van het artikel.

Hoe wordt mijn betaling teruggestort als ik een artikel retourneer?

Nadat uw retour in goede staat bij ons is toegekomen, betalen wij dit terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. U draagt in de meeste gevallen zelf de kosten voor de retourzending.

Winkel Westerlo

Zijn alle producten ook aanwezig in jullie winkel in Westerlo?

Neen, niet alle producten op onze webshop zijn ook in voorraad in onze winkel in Westerlo. Om de beschikbaarheid in de winkel na te gaan kan u bellen naar het nummer +32 14 53 95 03.