Klantendienst

Coronamaatregelen

Welke coronamaatregelen gelden er in de winkel?

Help ons door de coronarichtlijnen te respecteren. We hechten veel belang aan uw gezondheid en die van onze medewerkers.

Ontsmette winkelkarren

Extra beschermingsmiddelen:

  • Handschoenen
  • Ontsmettende handgels

Houd minimum 1,5 meter afstand

Doe je boodschappen alleen zonder familie

Transparant scherm tussen klant en medewerker

Winkel max. 30 minuten

Betaal elektronisch

1 klant per 10 m²

Wacht achter de oranje lijn

Bestellen

Hoe weet ik of mijn bestelling geregistreerd is?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Neem contact op met onze webshopmedewerkers als u deze e-mail niet ontvangt. Dit kan via e-mail naar webshop@cevo.be

Mijn bestelling is geplaatst, wat is nu het verdere verloop?

Wanneer we uw betaling ontvangen, wordt uw bestelling binnen de 24 uur in behandeling genomen (uitgezonderd tijdens het weekend en feestdagen). U ontvangt volgende statusupdates:

U koos voor afhaling:

U ontvangt een mail als uw bestelling klaarstaat. Deze mail neemt u mee naar de winkel om uw bestelling af te halen.

U koos voor levering:

  • Als Cevo uw pakket levert, wordt u telefonisch gecontacteerd om een leverdatum af te spreken.
  • Als Getax uw pakket levert, levert de firma het pakket binnen 2 werkdagen bij u. Getax stuurt u een e-mail met het verwachte tijdstip van levering. Als dat verwachte tijdstip voor u niet past, kan u een andere datum aanvragen via de link in de mail van Getax.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog aanpassen?

Aanpassingen kunnen via e-mail doorgegeven worden. Wij bevestigen dit nadat het is aangepast. Artikelen die speciaal voor u besteld werden kunnen in sommige gevallen niet meer aangepast worden. Informeer hiervoor tijdig.

Kan ik mijn gegevens bekijken en eventueel wijzigen?

Ja dat is mogelijk. Log in op de Cevo-webshop met uw gegevens die u hebt opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. Daarna kan u uw gegevens bekijken en desgewenst wijzigen. U kan er ook een overzicht van eerder geplaatste bestellingen raadplegen.

Betalen

Hoe kan ik een bestelling betalen?

Via overschrijving, Visa, Mastercard, Bancontact of PayPal.

Hoe snel ontvangen jullie mijn betaling?

Bestellingen worden behandeld nadat de betaling is toegekomen. Online betalingen worden binnen de 24u in behandeling genomen, met uitzondering van weekend en feestdagen. Bij betaling via overschrijving kan het tot 3 werkdagen duren voordat dit verwerkt wordt.

Kan ik van mijn bestelling een factuur ontvangen?

De factuur wordt opgemaakt op de dag dat uw bestelling wordt verzonden. U ontvangt deze via e-mail.

Leveren

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij proberen om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, binnen een termijn van 8 werkdagen. Dit kan enkel als er voldoende voorraad is van de bestelde goederen. Wij informeren u via mail als er iets bijbesteld wordt.

Wordt er een kost aangerekend voor thuislevering?

De transportkost hangt af van het artikel dat besteld wordt. Dit staat vermeld bij het product dat u wenst te bestellen. Bij producten die op een europallet geleverd worden rekenen we een waarborg van €10 per pallet. Dit betalen wij terug nadat wij het europallet terug ontvangen.Alle kosten worden vermeld bij de productinformatie in het winkelmandje.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestellingen kunnen afgehaald worden in onze winkel: Cevo Market, Meulemanslaan 28, 2260 Westerlo. U kan uw goederen komen afhalen nadat u van ons de statusmail "klaar voor verzending/afhaling" heeft ontvangen.

Waar wordt mijn pakket geleverd?

Indien er geen vaste oprit aanwezig is, worden zendingen die op een pallet staan op de stoep geleverd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is geleverd?

Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zichtbare schade moet onmiddellijk aan de chauffeur gemeld worden. Eventuele transportschade dient u te vermelden op het transportdocument van de chauffeur (CMR). Schade aan uw goederen dient u binnen de 3 dagen na levering door te geven met foto's via webshop@cevo.be. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden. Ingebruikname van de geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen.

Opgelet: glasschade aan glazen deuren die niet te wijten is aan transport, valt niet onder garantie en wordt niet vergoed of gecompenseerd.

Controleer uw bestelling bij levering onmiddellijk op volledigheid. Indien er goederen ontbreken dient u dit onmiddellijk aan de chauffeur te melden en door te geven via webshop@cevo.be. Eveneens dient er steeds een foto te worden getrokken hoe de levering is aangekomen, deze dient te worden verstuurd naar webshop@cevo.be. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Kunnen alle artikelen geretourneerd worden?

Ongebruikte en onbeschadigde artikelen die in de originele, ongeopende verpakking zitten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Met uitzondering van:

  • Glazen deuren
  • Laminaat, parket, planchet, tegels
  • Behangpapier, verf
  • Cement, voegsel, ...
  • Maatwerk en artikelen op bestelling

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling doorgegeven worden. Daarvoor kan u ons een mail sturen met een foto van het artikel bijgevoegd. Nadat u bevestiging heeft ontvangen dat uw artikel geretourneerd kan worden, kan u dit binnenbrengen in onze winkel of retour sturen.

Als Cevo het transport regelt, worden er mogelijk transportkosten verrekend bij de terugbetaling. Deze kosten hangen af van de grootte van het artikel.

Hoe wordt mijn betaling teruggestort als ik een artikel retourneer?

Nadat uw retour in goede staat bij ons is toegekomen, betalen wij dit terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. U draagt in de meeste gevallen zelf de kosten voor de retourzending.

Winkel Westerlo

Zijn alle producten ook aanwezig in jullie winkel in Westerlo?

Neen, niet alle producten op onze webshop zijn ook in voorraad in onze winkel in Westerlo. Om de beschikbaarheid in de winkel na te gaan kan u bellen naar het nummer +32 14 53 95 03.